اهداف و شرح وظایف
شرح وظایف اداره تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی
- برنامه ریزی، کنترل، هماهنگی و نظارت بر امور تجهیزات پزشکی مراکز درمانی تحت پوشش
- برنامه ریزی، ارزیابی، نیاز سنجی، اولویت بندی و تامین وساماندهی تجهیزات پزشکی
- برنامه ریزی، کنترل، هماهنگی و نظارت بر امورمربوط به نصب، راه اندازی، آموزش، سرویس، تعمیر، حفظ و نگهداری، ایمنی و کنترل کیفی تجهیزات پزشکی و قراردادهای مربوطه
- برنامه ریزی و نظارت مستقیم بر انعقاد قرارداد جهت تامین، بهبود استاندارد و سایر امور مالی مربوط به تجهیزات پزشکی با همکاری امور مالی دانشگاه
- هماهنگی فعالیتهای درون و برون مجموعه و ارتباط با سازمانها و مجموعه های مرتبط
- تعیین و بهبود و ارتقاء فرآیندها و روالهای مرتبط با تجهیزات پزشکی
- کارشناسی مشکلات و شکایات مرتبط با تجهیزات پزشکی
- عضویت و مشارکت در کلیه کمیسیونها، کمیته ها، کارگروهها، شوراها، جلسات، مناقصات و مزایدات مرتبط با تجهیزات پزشکی
- نظارت، ارزشیابی و کنترل رعایت استاندارها در واحدهای تولیدی تجهیزات پزشکی در منطقه تحت پوشش
- نظارت بر عملکرد شرکتها و اصناف تجهیزات پزشکی در منطقه تحت پوشش
- مدیریت و گرد آوری گزارش حوادث ناگوار مرتبط با تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی و گزارش به اداره کل تجهیزات پزشکی مطابق با ضوابط مربوطه
- انجام امور مربوط به ارزشیابی تجهیزات پزشکی کلیه مراکز تحت نظارت دانشگاه
- مشاوره درخصوص فضای فیزیکی و تاسیسات مربوط به تجهیزات پزشکی
- همکاری و هماهنگی با اداره کل تجهیزات پزشکی